Ви взяли участь y конкурсі.
Борщ, Тесла, велосипеди, Дарвін, Енштейн – що може об'єднати їх? Усе це ми можете одягнути на свої ноги завдяки двом львівським ІТ-шникам.
Усе почалося восени 2015-го року. Марта Турецька та Андрій Плясун тоді працювали в успішній ІТ-компанії, яка закуповувала шкарпетки для українських військових у зоні АТО. Так познайомилися з директором однієї львівської фабрики.
Традиційні сірі й чорні шкарпетки видавалися Марті нецікавими та депресивними. Директор виробництва був відкритим до нових ідей. Так виник один з найвідоміших брендів шкарпеток в Україні – Dodo Socks.
Спочатку з'явилася невелика партія кольорових шкарпеток із велосипедами. Завдяки активній промо-кампанії в соцмережах продукцію розібрали за два тижні. Шкарпетки настільки сподобалися людям, що просили ще.
Деякий час Марта й Андрій намагалися поєднували виробництво шкарпеток із основною роботою. Зрештою, з IT попрощалися. І зосередилися на справі, яка не тільки стала улюбленою, але й забезпечила шкарпетками на роки.
"Фішкою" бренду стали не тільки яскраві кольори, а й оригінальні принти. Космічні кораблі, художники й навіть портрети Дарвіна та Ейнштейна - чого тільки не побачиш на шкарпетках. За три роки Dodo Socks втілили в життя понад сто різних дизайнів. Ідей, кажуть, не бракує.
Бренд одним з перших в Україні ввів популярну ідею mismatched, що буквально означає "невідповідні шкарпетки", які видаються наче з різних пар. Насправді ж об'єднані тематикою або кольористикою. Так вирішилася одвічна проблема пошуку пари, жартують засновники Dodo Socks.
Бренд має лише один фірмовий магазин у Львові. Утім, про ці шкарпетки вже знають у світі. Їх купують туристи з-за кордону, є окремі замовлення з Європи і навіть зі Сполучених Штатів. На одних лише шкарпетках Dodo зупинятися не збираються. На черзі – яскраві шнурівки, значки, і навіть спідня білизна. Адже, кажуть колишні ІТ-шники, Dodo – це приклад того, що головне – знайти свою нішу. Далі шлях підкаже сама доля.